
Uczymy, coachujemy, szkolimy i wspieramy każdego kto wie, że nauka języka obcego jest nie tylko koniecznością, ale przede wszystkim inwestycją w swoje kompetencje, pracą nad rozwojem osobistym oraz szansą na otwieranie się na świat.
Indywidualne podejście do klienta
Każdego Klienta traktujemy indywidualnie, niestandardowo – każdy Klient jest dla nas ważny. Tylko takie podejście może skutkować szkoleniem skrojonym na miarę naszego Klienta i tylko takie rozwiązanie może prowadzić do ścisłej i wieloletniej współpracy. Naturalnie, bazujemy na latach doświadczeń w nauczaniu języków obcych oraz tłumaczeniach, stąd służymy pomocą, wsparciem oraz radą przy organizacji, administrowaniu oraz koordynowaniu wszystkich projektów szkoleniowych, a także tłumaczeniowych. Ostateczne słowo jednak należy do Klienta.
Autorskie programy szkoleniowe
Opracowujemy autorskie programy językowe z uwzględnieniem najbardziej dogodnego dla Klienta sposobu prowadzenia zajęć (konwersacje, dyskusje, korespondencja firmowa, prezentacje, case studies). Na życzenie Klienta opracowujemy program szkoleniowy w oparciu o dokumenty wyłącznie firmowe, tak, żeby Słuchacze jeszcze pełniej skorzystali w trakcie szkolenia z materiałów autentycznych, a więc praktycznych. Dotychczas prowadziliśmy szkolenia językowe w poniższych branżach: logistyka, farmacja, turystyka, produkcja żywności, metalurgia, energetyka, obróbka drewna i inne.
Elastyczny czas pracy
Jesteśmy elastyczni, nie tylko co do miejsca, ale również pory zajęć. Bierzemy pod uwagę wysoki priorytet obowiązków, który czasem wpływa na konieczność odwołania zaplanowanych zajęć. Stąd umożliwiamy odrobienie zaległych, nieprzeprowadzonych zajęć, w późniejszym terminie.
Zajęcia w siedzibie klienta
Jako szkoła mobilna, dla Państwa wygody, zapewniamy prowadzenie kursów przede wszystkim w siedzibie Klienta. W innym przypadku zajęcia prowadzimy w miejscu wskazanym przez Klienta. Przy okazji sesji indywidualnych dla osób prywatnych proponujemy prowadzenie zajęć w domu Klienta lub w siedzibie B2B Language School. A dla osób, którym zależy na wygodzie oraz zaoszczędzeniu czasu na dojazd na zajęcia umożliwiamy odbywanie ich w wersji online.
Specjalistyczne szkolenia językowe
Proponujemy specjalistyczne szkolenia językowe m.in. dla managerów, handlowców, działów HR lub logistyki, a więc szkolenia obejmujące specyfikę działania i pracy oraz słownictwo branżowe w określonej dziedzinie. Często też prowadzimy szkolenia z nabywania określonych umiejętności komunikacji, np. komunikacja telefoniczna, prezentacje, korespondencja biznesowa.
Metoda coachingowa
Prowadzimy zajęcia metodą coachingową – a więc otwartą na wiedzę oraz umiejętności Słuchacza, nastawioną na rozwój nie tylko umiejętności językowych, ale również świadomości czynionych postępów w oparciu o postawione cele, sposoby oraz okres czasu i zaangażowanie niezbędne do ich osiągnięcia. Metoda coachingu w nabywaniu znajomości języka obcego pomaga osiągnąć lepsze rezultaty w maksymalnie szybszym czasie, jako że zajęcia są intensywne i bardzo oddalone od tradycyjnej formy nauczania- mocno opartej na podręcznikach i formie ‘wykładowej’ lekcji. Daje to olbrzymie możliwości i pole do działań Słuchaczy, którzy sami decydują o tym czego i jak się uczą oraz wymusza niejako na Słuchaczu konieczność posługiwania się językiem obcym już od pierwszych zajęć. Kluczową kwestią w coachingu językowym jest również motywacja Słuchacza do podejmowania nowych wyzwań i zwiększonego wysiłku, niemniej przy odpowiednim wsparciu coacha oraz przy jasno określonej ścieżce rozwoju poziom językowy oraz satysfakcja z nauki jest nieoceniona.
Skuteczna komunikacja
Poza samym językiem obcym uczymy również umiejętności skutecznej komunikacji (m.in. obsługi klienta, negocjacji, prezentacji, prowadzenia spotkań biznesowych). Słuchacz dowiaduje się na naszych zajęciach o niuansach i rejestrach językowych, różnicach kulturowych i know-how w biznesie, ma okazję przedstawić, przeanalizować lub nabyć nowe doświadczenia związane ze skuteczną i jasną komunikacją. Słuchacz ma również okazję pogłębić wiedzę w zakresie komunikacji pozawerbalnej, a więc język ciała, zasady dress code, stereotypy lub specyfikę poczucia humoru w różnych częściach świata.
Cztery poziomy rozwoju
Żeby maksymalnie pomóc słuchaczom w językowym rozwoju, pracujemy na czterech poziomach: mentalności, motywacji, wiedzy i treningu. Przełamujemy stereotypy dotyczące nauki i zahamowania przed mówieniem. Prowokujemy do myślenia i działania, mobilizujemy do podejmowania nowych wyzwań językowych. Dajemy szansę poznania świata i własnych możliwości. Trenujemy i wspieramy w wysiłkach, bo wierzymy że Każdy może być lepszy.
Weryfikacja postępów
Regularnie weryfikujemy postępy kursantów, a ich wyniki prezentujemy w regularnych raportach postępów słuchaczy. Na życzenie Klienta przeprowadzamy również testy okresowe. Mamy również możliwość zorganizowania egzaminu TOEIC w siedzibie Klienta – egzamin weryfikuje deklarowany przez Słuchacza poziom językowy. Weryfikacja postępów służy wszystkim trzem stronom, t.j. Klientowi, który ma wgląd w poziom usług przez nas świadczonych, Słuchaczowi, który obserwuje swoje postępy i wyciąga z nich wnioski oraz nam jako dostawcy usług- jako że możemy sprawdzić efektywność prowadzonych szkoleń językowych.
Baza materiałów szkoleniowych
Dysponujemy bazą materiałów szkoleniowych cyklicznie, bezpłatnie przekazywanych naszym Klientom. Dzięki patronatowi metodycznemu wydawnictwa Pearson mamy stały dostęp do najnowocześniejszych rozwiązań językowych, bazy podręcznikowej oraz innych narzędzi do nauki języków obcych. Mamy więc również możliwość zaproponowania naszym Klientom najlepszych materiałów i dobrania ich do ich indywidualnych wymagań.
Elastyczna długość zajęć
Standardowo godzina zajęć trwa u nas 60 minut (nie 45 minut) – choć w tej kwestii jesteśmy elastyczni – chętnie wysłuchamy propozycji oraz sugestii naszych Klientów. Prowadzimy również zajęcia w formie bloków czasowych, np. 2,3 lub więcej zajęć następujących po sobie. Taka ekonomia pozwala na obniżenie kosztów pojedynczych zajęć.
Sesje indywidualne
Chętnie uczymy Klientów na sesjach indywidualnych – mamy indywidualne podejście do słuchaczy, jest to również najbardziej efektywna forma nauki – najszybsza, najintensywniejsza i bazująca wyłącznie na potrzebach samego Słuchacza, a więc najbardziej wymagająca ale i przynosząca największą satysfakcję forma zajęć.
Sesje grupowe
Optymalną ilością osób w grupach, które prowadzimy są 4 osoby, jednakże na życzenie Klienta przeprowadzamy nasze szkolenia językowe w grupach o różnej liczebności, niemniej nie większych niż 7 osób. To rozwiązanie ma na celu jak najintensywniejszą formę zajęć oraz maksymalne zbliżenie Słuchaczy do tego samego poziomu językowego.
Starannie dobrna kadra
Starannie dobieramy lektorów oraz prowadzimy stały nadzór ich pracy oraz procesu rozwoju osobistego. Nasi fachowcy to osobowości i specjaliści w swoich dziedzinach. Staramy się prowadzących dobierać do odpowiednich grup lub Klientów indywidualnych pod kątem ich wymagań i oczekiwań. Wiemy jak ważne są dobre relacje przy tak ścisłej współpracy, dbamy więc o relacje Trener-Słuchacz by móc uczyć w przyjaznej atmosferze oraz aurze ‘przyjaznej dla mózgu’.
Patronat metodyczny
Działamy pod patronatem i we współpracy z wydawnictwem Pearson żeby móc zapewnić najlepszej jakości materiały wspomagające naukę języka. Korzystamy ze szkoleń metodycznych i edukacyjnych wydawnictwa żeby być na bieżąco z najnowszymi rozwiązaniami w naszej branży.
Intensywność i interakcja
Zapewniamy intensywne oraz interaktywne zajęcia w przyjaznej atmosferze. Największą nagrodą dla nas jest widzieć współpracę Słuchaczy na zajęciach przy okazji dyskusji, analizy case study lub rozważających rozwiązania dla danego zagadnienia lub zadania. Jeszcze większą satysfakcję przynosi nam obserwowanie postępów Słuchaczy od których wymagamy zaangażowania oraz przygotowania do zajęć.
Konkurencyjne ceny
Ceny naszych usług są bardzo konkurencyjne – oferujemy wysoką jakość w rozsądnej cenie. Dla nowych Klientów indywidualnych, proponujemy pierwszą, nieodpłatną sesję coachingową. Dla niezdecydowanych proponujemy zajęcia pokazowe. Dla wymagających mamy przewidziany atrakcyjny okres rabatowy. Dla stałych Klientów również przewidujemy ofertę cenową adekwatną do okresu naszej współpracy. W przypadku tłumaczeń, na naszej stronie w zakładce tłumaczenia mogą Państwo zaznajomić się z cennikiem tłumaczeń, są to jednak ceny dla nowych Klientów, stali Klienci zawsze otrzymują rabat na nasze usługi tłumaczeniowe.
Konkurencyjne ceny
Jest to dokładna i skrupulatna analiza poziomu znajomości języka obcego przez pracownika, bądź kandydata ubiegającego się o pracę, przeprowadzana w kontekście zajmowanego przez niego stanowiska i wynikających z tego potrzeb językowych.
Audyt językowy to nowoczesne narzędzie pozwalające między innymi:
- – efektywnie zarządzać funduszami przeznaczonymi na szkolenia językowe,
- – zweryfikować stan wiedzy z zakresu języka obcego u pracowników,
- – podnieść wydajność prowadzonych szkoleń,
- – ocenić realne potrzeby firmy lub jej poszczególnych działów w zakresie znajomości języków obcych.
Audyt rozpoczynamy od zebrania informacji o stanowiskach, konkretnych zadaniach, które są, lub powinny być, wykonywane w języku obcym. Analizujemy dokumenty, korespondencję, bazy, rozmawiamy z pracownikami. Następnie przystępujemy do testowania znajomości języka. Weryfikacja obejmuje test pisemny i ustny z języka ogólnego i/lub specjalistycznego. Końcowym etapem pracy naszych metodyków jest wystawienie szczegółowego raportu.
Wyniki audytu językowego można wykorzystać do celów:
- – szkoleniowych: podczas typowania pracowników do szkolenia, do określania potrzeb programowych, przy wytyczaniu ścieżki rozwoju językowego pracowników;
- – reorganizacyjnych: przy zmianie zakresu obowiązków, podczas typowania pracowników do awansu, jako jedno z kryteriów przy redukcji zatrudnienia, w tworzeniu nowych etatów;
- – kadrowych: w procesach rekrutacyjnych, przy zatrudnianiu nowych pracowników
- – słownikowych: tworzenie terminologicznych baz danych.
Badanie to może mieć różny cel, w zależności od celu wyróżnić możemy:
Audyt Rekrutacyjny – wnikliwe sprawdzenie znajomości języka obcego, deklarowanej przez kandydata do pracy w dokumentach aplikacyjnych.
Audyt Potrzeb Językowych – szczegółowa analiza potrzeb językowych słuchaczy, oparta na ich dotychczasowym poziomie znajomości języka oraz ewentualna korekta programu nauczania.
Audyt Stylu i Poprawności Językowej – ewaluacja tekstów opracowywanych przez pracownika pod kątem ich poprawności i skuteczności.
Audyt Koherencji i Czytelności Dokumentów – badanie spójności i jasności dokumentów sporządzanych przez pracownika.
Audyt Ewaluacyjny – analiza postępów pracownika po ukończonym szkoleniu, ma na celu ułatwienie pracodawcy podjęcie decyzji o dalszym szkoleniu pracownika. Testy monitorujące umożliwiają zbadanie postępów językowych poszczególnych pracowników.
Uzyskane dane z audytu przedstawiane są pracodawcy w formie pisemnych raportów. Dzięki raportom pracodawca otrzymuje informację, w których podwładnych warto dalej inwestować. Uzyskuje w ten sposób doskonałe narzędzie pomagające decydować o dalszym rozdysponowaniu środków przeznaczonych na szkolenia językowe.
Powyższy podział ma charakter orientacyjny, a zaproponowane analizy mogą się różnić przebiegiem i szczegółowością w zależności od środowiska, w którym są przeprowadzane. Każdy audyt ma charakter zindywidualizowany i przygotowywany jest w ścisłej współpracy z Klientem.
Konkurencyjne ceny
Co to jest audyt językowy?
Jest to dokładna i skrupulatna analiza poziomu znajomości języka obcego przez pracownika, bądź kandydata ubiegającego się o pracę, przeprowadzana w kontekście zajmowanego przez niego stanowiska i wynikających z tego potrzeb językowych.
Audyt językowy to nowoczesne narzędzie pozwalające między innymi:
- efektywnie zarządzać funduszami przeznaczonymi na szkolenia językowe
- zweryfikować stan wiedzy z zakresu języka obcego u pracowników
- podnieść wydajność prowadzonych szkoleń
- ocenić realne potrzeby firmy lub jej poszczególnych działów w zakresie znajomości języków obcych
Audyt rozpoczynamy od zebrania informacji o stanowiskach, konkretnych zadaniach, które są, lub powinny być, wykonywane w języku obcym. Analizujemy dokumenty, korespondencję, bazy, rozmawiamy z pracownikami. Następnie przystępujemy do testowania znajomości języka. Weryfikacja obejmuje test pisemny i ustny z języka ogólnego i/lub specjalistycznego. Końcowym etapem pracy naszych metodyków jest wystawienie szczegółowego raportu.
Wyniki audytu językowego można wykorzystać do celów:
szkoleniowych: podczas typowania pracowników do szkolenia, do określania potrzeb programowych, przy wytyczaniu ścieżki rozwoju językowego pracowników;
reorganizacyjnych: przy zmianie zakresu obowiązków, podczas typowania pracowników do awansu, jako jedno z kryteriów przy redukcji zatrudnienia, w tworzeniu nowych etatów;
- kadrowych: w procesach rekrutacyjnych, przy zatrudnianiu nowych pracowników
- słownikowych: tworzenie terminologicznych baz danych
Zapytaj eksperta!


We’re here to help answer your questions. Judicial matters can be complicated, our experts are on hand to help inform you of every aspect regarding your topic.
[contact-form-7 id=”661″ title=”Ask Expert”]
Sprawdź w czym możesz być dobry

KONTAKTY W BIZNESIE
- komunikacja telefoniczna
- korespondencja służbowa
- obsługa Klienta
- spotkania
- negocjacje

JĘZYK OBCY NIE WSZYSTKIM OBCY
- język obcy w logistyce
- język obcy w handlu
- język obcy w turystyce
- język obcy w dziale HR
- szkolenia językowe dla managerów

JĘZYK TECHNICZNY
- szkolenia językowe dla inżynierów
- język obcy w produkcji
- analiza danych
- opracowania techniczne i naukowe
Kontakty w biznesie
- co liczy się najbardziej w komunikacji
- jak komunikować się skutecznie
- jak poprowadzić spotkanie biznesowe
- co zrobić by osiągnąć cel negocjacji prowadzonych w języku obcym
- o czym pamiętać kontaktując się telefonicznie
- czego unikać i co jest istotne w korespondencji
- czym jest komunikacja niewerbalna i dlaczego jest tak ważna
- jak brzmieć profesjonalnie w języku obcym
- a także wiele innych wątpliwości dotyczących codziennej komunikacji w świecie biznesu i innych sytuacjach życiowych wymagających od znajomości języka obcego.
Język obcy nie wszystkim obcy
W ramach szkoleń branżowych mamy do zaoferowania szereg szkoleń dla wybranych działów przedsiębiorstw oraz instytucji administracji publicznej. Nasze doświadczenie obejmuje szkolenia językowe organizowane dla różnorodnych grup zawodowych, wśród nich znaleźli się m.in.:
- Handlowcy i przedstawiciele handlowi
- Zaopatrzeniowcy
- Managerowie
- Pracownicy administracyjni
- Księgowi
- Logistycy
- Inżynierowie oraz technologowie
- Informatycy
- Lekarze
- Nauczyciele
- Pracownicy produkcyjni
- Dietetycy
- Inni
Naturalnie, jesteśmy otwarci na nowe wyzwania, stąd chętnie wspieramy w zakresie nauki języka obcego również inne grupy zawodowe, studentów , oraz dyrektorów i prezesów przedsiębiorstw. Udaje nam się sprawić, by język obcy nie był więcej taki obcy…
Sztuka autopromocji
W dobie niezwykle ważnej sztuki autoprezentacji służymy pomocą w doradztwie oraz przygotowaniu naszych Klientów do:
- wystąpień na forum oraz w mniejszym gronie
- przemówień w języku obcym
- poprowadzenia prezentacji
- rozmowy kwalifikacyjnej oraz innych sytuacji wymagających zaprezentowania siebie oraz przede wszystkim swoich kwalifikacji i wiedzy
Pomagamy również w opracowywaniu CV a także listów aplikacyjnych.
Język techniczny
W celu zapewnienia szkoleń na najwyższym poziomie dla najbardziej wymagających Klientów organizujemy szkolenia z języka technicznego, pomagamy przy tłumaczeniach analitycznych, opracowaniach technicznych oraz naukowych.
Dla uzyskania lepszych rezultatów, opracowujemy zakres kursów językowych w oparciu o doświadczenie, wskazówki oraz charakterystykę pracy Klienta.
Masz pytania dotyczące naszych usług lub potrzebujesz porady językowej lub tłumaczeniowej?
Zapytaj naszych ekspertów.
Na naszą skuteczność składa się wiele czynników, wśród nich:
Nasi słuchacze poznają nie tylko język obcy, ale również nabywają szereg umiejętności niezbędnych w codziennej komunikacji w środowisku anglo lub hiszpańskojęzycznym.
ZAPRASZAMY DO WSPÓŁPRACY
Relacje, które nawiązujemy z naszymi Klientami są trwałe i stabilne. Dzięki rekomendacjom więcej Klientów może docenić wartość współpracy z nami.
Klienci o nas
„W trakcie szkolenia językowego mój Coach nie narzucał własnych rozwiązań, nie poprawiał, nie oceniał, nie podawał gotowych rozwiązań. Zaangażowaniem, umiejętnościami, wiedzą, profesjonalnym podejściem do tematu sprawił, że czułam się komfortowo i na luzie a jednocześnie odkryłam obszary, które pomogły mi lepiej poznać siebie i samodzielnie realizować postawione sobie językowe cele.”
„Rozmowy z trenerem pomogły mi spojrzeć z dystansu i z różnych perspektyw na swoją sytuację.Odkryć gdzie tkwią prawdzie trudności językowe, a co jest jedynie wymówką w osiąganiu celów. Zrozumiałam, że najwięcej barier przed mówieniem w języku obcym tkwi w nas samych. Osoby kreatywne często nie nadążają z realizacją swoich pomysłów, co bywa przyczyną ich frustracji i zniechęcania do działania. W takim właśnie momencie współpraca z coachem pomaga w określeniu priorytetów, doprecyzowaniu celu. Pozwala z jednej strony zapomnieć o tym czego „nie damy rady” zrobić, jednocześnie z drugiej strony umożliwia skupienie się na najważniejszym w tym momencie dla nas zadaniu. Dlatego po sesjach językowych zauważyłam przede wszystkim poprawę w zakresie umiejętności koncentracji na zadaniu. Zaczęłam bardziej świadomie i realistycznie planować pracę nad językiem i doprowadzać do końca rozpoczęte zadania dotyczące nauki języka. Znacznie podniosła się moja efektywność. A wraz z nią komfort psychiczny i satysfakcja z rezultatów mojej pracy. Dla mnie był to czas intensywnych poszukiwań, nie tylko podczas samych spotkań z coachem, ale również pomiędzy sesjami. Do dzisiaj odkrywam rozwiązania, które są pozytywnym skutkiem pracy z Dianą – moim coachem.”
„Skorzystałem z coachingu przy okazji tworzenia nowego projektu biznesowego. Obecność mojego coacha i uwaga jaką poświęcała mi w trakcie sesji jak i pomiędzy nimi sprawiały, że czułem realne wsparcie oraz komfort, że mogę z kimś porozmawiać o swoich wątpliwościach i pomysłach. Ta otwartość i mocne pytania, które zadawała Diana, sprawiły, że projekt powstawał znacznie szybciej niż poprzednie. Polecam serdecznie.”
„Dzięki sesjom coachingowym zacząłem w bardziej pozytywnie myśleć o swojej pracy i samym sobie. Dzięki treningowi językowemu zauważyłem, że najlepsze efekty przynosi praca nad zmianą siebie, a nie otoczenia. Pierwsze sesje przyniosły zmiany dotyczące mnie samego, kolejne umożliwiły pracę nad poprawieniem komunikacji w języku angielskim z moimi partnerami zagranicznymi. Dzięki coachingowi zauważyłem pozytywne zmiany w sposobie wytyczania sobie zadań językowych, ocenie własnych mocnych stron, a także moich ograniczeń oraz planowaniu i motywowaniu samego siebie. Odkryłem u siebie nowe umiejętności jakimi są panowanie nad stresem oraz przekazywanie trudnej informacji zwrotnej w języku obcym.”
„Pragnę szczerze i bez wahania zarekomendować usługi B2B Language School wszystkim osobom zarządzającym, które chcą pogłębić kompetencje językowe i uwolnić potencjał językowy swój i swoich współpracowników poprzez coaching. Wybór firmy B2B Language School na pewno okaże się trafny.”
„Bardzo dziękuję za szkolenia zorganizowane przez B2B Language School w których miałam okazję brać udział. Byłam uczestnikiem dwóch szkoleń prowadzonych przez Teresę Smurzyńską: „Telefoniczna obsługa Klienta” i „Korespondencja służbowa”. Z obydwu jestem bardzo zadowolona, a omówione zagadnienia jestem w stanie łatwo wprowadzic w mojej pracy.”









